krickan.blogg.se

Hundliv, hundliv och åter hundliv. Samt lite käk och en och annan betraktelse.

God förmiddag!

Publicerad 2013-03-17 11:58:00 i Allmänt,

Promenad runt Edsviken när solen skiner och temperaturen är runt nollan är livskvalitet. Och nu har jag och Sigge hittat vår rytm:-) Han blir bättre och bättre på att hitta mig och inte gå i koppel även om han ibland drar iväg på egna nosäventyr... Nu ligger han och snarkar neranför soffan och jag tror han drömmer om sommaren. Det gör iaf jag när jag ska sova:-)
Sitt och ligg sitter nästan nu, Behöver en och annan hjälper men det går bättre och bättre. Vi har börjat med lite småkonster också. Sicksackar fram mellan mina ben och kan snart "tass". Puss tog ungefär tre minuter och lära också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela